lørdag, april 29, 2006

De fleste ulykker skjer i hjemmet.

Dagen begynte fint. Jeg fikk vasket litt klær og skulle ned på Bergenfestkontoret og jobbe klokken elleve. Kaffien var ferdig, og toasten likeså. Jeg satt og spiste ved pc'en, toast med sånn god cheddarost fra Lidl, som blir DRITvarm! Så jeg brant meg på en finger, og det gjorde kjempevondt. Så kjente jeg at osten hadde dryppet på de andre fingrene og, det begynte å svi noe jævlig og jeg fikk panikk. Så jeg løp ut på badet, bare at jeg sklei på ullsokkene og datt så lang jeg var, og deiset haken rett i gulvet... Det var et dypt kutt, så det bar rett til legevakten der jeg fikk dobbel dose bedøvelse siden det bare rant ut igjen gjennom såret, og sydde 4 sting og fikk 3 strips og det fine plasteret. Det gikk heldigvis bra, men jeg er ennå litt skjelven. Det gjør litt vondt i kjeven når jeg tygger, så det ser ut til at det blir mye suppe på meg fremover, det er ikke meg imot... Posted by Picasa

3 kommentarer:

Silje sa...

Fint bilde da...... neida...joda....

Silje sa...

Du må jo svare på kommentarene Ragnhild

Ragnhild sa...

ok silje. Takk for at du syns bildet var fint! Neida. joda...??? Skal prøve å åpne for kommentarer fra ubloggere og. Forresten går det bra, har et arr som er litt ømt men kommer seg.