søndag, april 08, 2007

Påskeferie

Nå er påsken snart slutt, og jeg er hjemme i Bergen. Har vært på Jæren en uke, der jeg har lest ut Kompani Orheim av Tore Renberg, strikket tøfler, (Turid fikk et par med lyseblå med fin blomsterknapp i forsinket 50-årsgave) vært med Nina, Gry, Marianne, Anette, Arild, Sille og Stein Cato, hatt Ole, Mads, Sigmund og Turid på ribbemiddag, vært i middag hos Magne og Kari (som har bestilt tøfler) og sovet lenge hver dag. Var ute en tur i går med Line, Frøydis, André, Andreas og noen til. Da traff jeg en som André jobbet med før som jeg hadde lovet en lue for lenge siden, og den ble etterlyst. Så det ser ut til at jeg skal strikke masse fremover. Så gøy! Bra at mine kreasjoner er etterspurt, har strikket tøfler til Gry S. mens jeg var hjemme. Snart skal jeg lære meg å hekle tenkte jeg. Jeg blir jo snart tretti. så det er bare å komme med ønsker! Jeg kan bare luer og tøfler og sjal til nå men det holder vel i massevis?

Mads prøver sin farmors gamle hatt fra 80 tallet. Lekkert!

Limbo på vorspiel. Både barn og barnevakter ble oppfordret til å delta, og de var uten tvil bedre enn oss som begynner å dra på årene.


Selma ser litt ut som han der som hopper på en fot og spiller fløyte her. Hva heter han nå igjen? Jethro Tull!

Ole er også med på hatteprøving. Denne var min mormor og hans oldemors kirke-hatt.

1 kommentar:

..... sa...

så gøy med bilder av nevøene dine! og alle andre sine barn! nå er gry og edu her og vi har det stressende, men koselig. klem