onsdag, april 16, 2008

Jeg tok meg en tur til Oslo

Det ble en veldig fin helg hos Gry. Den inneholdt både sightseeing i Moss, Billy Bragg konsert, Ellef og brune pøbber, loppis, mye søvn og sushi så det kunne vel ikke blitt bedre. Jeg sov kjempegodt hos Gry! Dessuten hadde vi sjokade og aviser hver dag til frokost.


Gry og fancy tapet på Chateau Neuf



Meg og Claudette i et kryss. Alexander Kiellands plass.


Mystisk budskap! Denne laminerte lappen lå på bordet på en pub vi var på. En meget brun en, med inngrodde alkiser og oss... De hadde jukebox så vi storkoste oss.


Loppemarked der alt var veldig fint og ganske dyrt.


Rygge flyplass som har ganske kul logo.

3 kommentarer:

Linn sa...

Koffor sa du ikke i fra til meg?? Det hadde vært kjekt å møte deg i oslo:)

Anonym sa...

Fine bilete!

Ragnhild sa...

I know, skulle ha gitt lyd. Men tida går så jækla fort på ei helg, plutselig var det søndag og eg skulle heim. Neste gang Linn, neste gang!!