torsdag, juni 26, 2008

En annen feriesyssel

I dag skulle jeg opp på skolen og ordne noe. Så jeg syklet til skolen som ligger ved foten av Ulriken. Dvs, den ligger vel heller sånn midt på leggen så jeg var ganske svett da jeg kom opp. Men var det langt nok? Nei. Så jeg gikk opp resten av leggen og låret til Ulriken og helt opp til toppen av issen. Å. Herre. Gud. Jeg tror ikke det skjer igjen med det første. I hvert fall når det regner og blåser. At kneskåla og hofteleddet mitt ennå er intakte er vel egentlig et lite under, for veien opp bestod av det man kaller ulendt terreng. Blander du det med masse regn blir det ulendt og glatt terreng. Men jeg overlevde da, og er helt utslitt nå.
Så sjufjellsturen-bite my ass. Jeg tar ett fjell om gangen og er fornøyd med det!

3 kommentarer:

Linn sa...

Veldig bra, godt jobba! Men hvordan går det med treningen på studio, e du fortsatt intakt?? Kommer hjem 18.juli, kanskje skulle vi spinna sammen på sats:D?

Ragnhild sa...

spinner på SiB sine treningssenter, dog ikke så jevnlig...Hva med Stolzen heller? Evt vidden om det er fint vær, leeeeenge siden sist.

Anonym sa...

Du er en av de morsomste jeg vet om :)