tirsdag, februar 03, 2009

Når jeg nå snart skal ut i praksis igjen, skal vi alle hospitere på akuttmottaket en gang i løpet av perioden. Jeg har fått tildelt en nattevakt der onsdag den 25. mars. Jeg aner ikke hva som skjer på akuttmottaket en gjennomsnittlig onsdag, men jeg har undersøkt hva som skjer den kvelden som kan representere risiko for innlegging på akuttmottaket.

Hope-Breivik t/r -Risiko for å le seg halvt i hjel

Afrikansk dans for viderekommede- Risiko for å vrikke hoften ut av ledd

Arna seniordans- Risiko for det meste som gamle folk sliter med

Kveldstoner i en åpen kirke i Laksevåg kirke- Risiko for kraftig nedkjøling dersom kirken er så åpen at det blir gjennomtrekk

Folk og røvere i Kardemomme by- Risiko for at tante Sofie klikker i vinkel og går til angrep på de skitne, uoppdragne og rotete publikummere

I tillegg arrangeres det lavrisikoarrangementer som AA-møter, quiz, filmklubb og diverse kunstutstillinger. Dette kan bli spennende!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Haha. Spennande.
MF

gras sa...

Ha ha jeg ler meg ihjel. Jeg har sagt det før og jeg sier det igjen.Du er den morsomste jeg vet om. Skal du noe den helgne forresten? Jeg har fortsatt lyst til å komme på besøk og gå på konsert :)

Ragnhild sa...

Hei hei gry, har du fått deg blogg?!? Jeg er ikke invitert til å se den så jeg vil gjerne bli invitert.
Jeg prøver jo litt å være morsom og, jeg sier mye døllt i mellomtiden som jeg ikke skriver her..
Ja jeg har satt av den helga til deg så det er bare å komme, gleder meg!
(hvis det er deg Gry forresten, du heter jo bare nye og gamle ting he he)

Anonym sa...

Haha ja jeg skulle jo lage en blogg for lenge siden men det ble med tittelen....kjøper billett til bergen jeg da ;)

Ragnhild sa...

Kuli!
Snakkes snart da, og forresten velkommen hjem fra utlandet. Fortell i en mail!