fredag, mars 13, 2009

Haaaaa-leluja!


I mange år har jeg hatt vondt i tåa mi. Sikkert i ti år tipper jeg. Endelig har jeg fått greie på hvor jeg skal gå for å fikse inngrodde tånegler, og det er faktisk på legevakten. Så i dag troppet jeg opp med lesestoff og strikketøy og veldig god tålmodighet og veldig godt humør, for jeg var forberedt på å vente lenge eller kanskje ikke komme til. Det ble noen omganger med strikking, så ble jeg ropt opp. Storetåa ble bedøvt, og så skar doktoren vekk litt negl og på to minutter var det over. Nå er jeg hjemme med hevet fot, internett og tv og må holde meg slik et par dager. Det er helt greit så lenge jeg slipper mer smerter i tåa! Det gjør litt vondt nå da, og hele foten er veldig varm, men det går jo over.
Sånn det var alt jeg ville si om det lystige og lekre emnet inngrodd tånegl.

3 kommentarer:

Linn sa...

Oi salig! Det hørtes grasaaalt vondt ut:P Masse god bedring!!

rfotland sa...

Dette burde du ha gjort noge mæ for LENGE sidan !

Ragnhild sa...

Ja jeg vet. Har ikke hatt tid, og har ikke visst hvor jeg skulle gå. Da en fotpleier sa til meg i fjor at de gjorde det på legevakten, syns jeg det hørtes så rart ut så jeg turde ikke gå der og spørre. Men så snakket jeg med noen som jobbet der som sa jeg bare kunne komme. Hurra og jippi!