søndag, mai 09, 2010

Se her, det blogges!

Lenge siden sist. Siden sist har jeg:
-sett på to fødsler, den ene var en tvillingfødsel. Magisk!
-hatt mye besøk av Anna og litt av Gry S og Ingrid
-kommet lengre på bacheloroppgaven
-FÅTT JOBB I SOMMER

Ja jeg tror vi dveler litt ved siste punkt. Dette året har foreløpig bare vært fylt av usikkerheter. Når skal jeg flytte, får jeg jobb, skal jeg ha ferie i sommer, blir jeg i det hele tatt ferdig med sykepleie til sommeren, skal jeg gå ut med resirkuleringen eller la det stå i bakgangen en uke til*, sånne problemstillinger. Nå har jeg hvertfall ett fast holdepunkt, og det er at jeg skal jobbe i juli og august på Ullevål sykehus. Hurra! Ikke er det langt fra hjemmet på St.Hanshaugen (herregud jeg skal flytte til Oslo) så jeg slipper å bruke tid på å forflytte meg i halvsvime før klokka sju om morgenen. I følge gule sider sitt kart er det 1084 meter til jobben. Hvis jeg sykler i 17 km/t tar det 4 minutt og hvis jeg går i 5 km/t tar det 13 minutter, står det. Jeg ser det for meg. Mekke en kopp kaffe som jeg slurper i meg på veien mens jeg går i 5 km/t og våkner til liv. Jeg gleder meg! Ikke til å stå opp tidlig altså, men til å jobbe. Tipper det blir litt som å få lappen etter å ha øvelseskjørt litt lenge.
*Jeg har altså vært ute med resirkuleringen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

så gøy med nytt innlegg fra deg!
Og så fantastiske nyheter du kom med! Ble særlig glad for å høre at du har gått ut med resirkuleringen. Neida, selv om jeg visste om sommerjobben din ble jeg glad på dine vegne enda gang da jeg leste det. Oi, der står det jo jeg fire ganger etter hverandre nedover. Vi pakker..
A

gryS sa...

Gleder meg Gleder meg Gleder meg Gleder meg Gleder meg Gleder meg Gleder meg Gleder meg Gleder meg Gleder meg Gleder meg Gleder meg Gleder meg Gleder meg Gleder meg
Gleder meg Gleder meg Gleder meg