søndag, juli 09, 2006

Lyd















På tirsdag skal jeg ta en togtur til Oslo. Hva skal jeg høre på? Er ikke en av de som har fått seg mp3-spiller ennå, og Discman'en min har for lengst lagt inn årene. Det jeg skulle hatt var en bærbar platespiller, så kunne jeg spilt plater for hele vogna, og timene hadde nok fløyet avgårde som om jeg bare skulle til Arna, som tar 10 minutter fra Bergen.
Nye venner ville jeg sikkert og fått, de som fikk bla gjennom platene som jeg fraktet i den der By:Larm-veska fra noen år tilbake. "Å, ta på den sangen etterpå" og "Så bra, du har Moonlight Shadow"!
Men sånn blir det vel ikke. Upraktisk er det vel og, i og med at turen tilbake fra Oslo vil foregå om natten, og svært få sikkert er interresserte i Reo Speedwagon klokken 4 på morgenen. Jeg får vel bite i det litt dyre mp3 eplet. (Eller låne André sin)! Posted by Picasa

1 kommentar:

Silje sa...

Her har det skjedd mye siden sist jeg var inne og titta! Godt godt! Kos deg i Oslo og overalt resten av sumaren!