onsdag, juli 05, 2006

Rosa bil- aksjonen


Jeg oppfordrer alle (er det noen der ute??) til å ta en titt på www.rosabilaksjon.blogspot.com
Ingrid er en fantastisk dame, det vet jeg uten at jeg egentlig kjenner henne. Se også artikkel i BT her:http://www.bt.no/lokalt/hordaland/article281224.ece

Imens kan dere(er det noen der ute????????????) kikke på et bilde av en annen bil, og legg merke til kjæresteparet bak bilen, de hadde skikkelig trøbbel med å få start på knallerten. Men jeg tror det gikk til slutt! Pizzasjappen i bakgrunnen så forøvrig ut til å være meget populær.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Rosabilaksjon? Nei, dette gir meg bare flau smak i munnen.
For sjuk til å ta bussen, men frisk nok til å kjøre bil liksom!
Er det ikke noe som skurrer litt?

Ragnhild sa...

Det eneste som skurrer her er at en idiot som deg ikke tør å gjøre annet enn å være anonym. Det gir meg en flau feig smak i munnen.