søndag, oktober 29, 2006

Scootertur til Morvik en søndag i oktober















Her er meg på scooteren vår. Det var en søndag jeg og Gry ikke hadde noe å finne på, så fant vi ut at Gry kunne låne Vespaen til Bergenfest, så kunne vi dra på søndagstur! Vi så gjorde, og før vi visste ordet av det var vi i morvik hos Marie, Vetle og Tobias. Faktisk så gikk det ikke så fort, det tok ca 45 minutter i iskulde og tissetrengthet. Flaks de var hjemme for vi reiste uten å ringe først! Men nå kan vi altså scooterveien til både Lidl og Ikea, selv om vi måtte ta en spansk en og kjøre gjennom Gamle Bergen. Det er vel ikke helt lov tror jeg...
















Her tar Gry en liten pinne før avgang.
















Så stilig at det står "Lem" framme på hjelmen, eh? hehe. Kjøpt på Sotra.

















Her er vi i gang med et slag Yatzy, det siste vi gjorde før vi for adskillig fortere hjem igjen. Vi fant nemlig en snarere vei.
Vi var enige om at det var en fin tur! Posted by Picasa

2 kommentarer:

Silje sa...

No har eg og kjøpt meg skuter..men den står foreløbig heime på Hareid.

Ragnhild sa...

og du har Vespa?? Får ikkje parkere med sida av råneknallerten min då... Vespa er jo verdens fineste moped.