fredag, november 10, 2006

Nå er det heeeelg!


Endelig var det fredag. I dag var det planleggingsdag og vi var på seminar i Grieghallen med alle ansatte i barnehager i Bergen kommune. Imens jeg satt og duppet av litt så halvdrømte jeg at det var torsdag og jeg skulle gå og vaske etterpå, og jeg ble så glad da jeg kom på at det var fredag!
Jeg er litt på farta, skal til Hamar i kveld. Så nå svinser jeg frem og tilbake og pakker, drikker kaffe, hører på lp-plater og går inn de nye skoene mine. Fjordlands ferdig-kjøttkaker ligger fint i magen og leiligheten ser egentlig ikke ut. Det gjør ikke noe siden jeg ikke skal være her i helga! Hører på Cat Stevens på full guff, hørte nettopp på Dire Straits plata jeg kjøpte i dag på samleren.
Nå får jeg gå og pakke oppi toalettvesken, eller jeg mente toalettposen! (Fra Systembolaget visst.)
GOD HELG!

Ingen kommentarer: