lørdag, september 08, 2007

Halleluja

Torsdagkveld klokken 8 kom første levering med økologisk frukt og grønt som jeg fikk til bursdagen min. Fantastisk! Det ser skikkeliglekkert ut i kjøleskapet nå. Spesielt liker jeg den bøyde agurken (føkk EU-regler for beine agurker) og den lille tjukke auberginen. Kiwien var enormt god, jeg lurer på om den i tillegg til å være økologisk og fra New Zealand også er en annen sort enn de sure vi får her. Fruktkjøttet var lysere, nesten litt gult, og den var utrolig søt.
Så vil jeg gjerne sitere Joni Mitchell fra sangen Big Yellow Taxi: "Hey farmer farmer, put away the DDT now. Give me spots on apples, but leave me the birds and the bees. Pliiiiiiiiiiiiiis!"

Posted by Picasa

1 kommentar:

Anonym sa...

aLT SÅG GODT UT! Tjukkasaubergine smakar sikkert strålande. Værsågod for gaven!