torsdag, september 06, 2007

Yo

Har ikke blogget på lenge, litt fordi jeg ikke har giddet og litt fordi det er mye på tapetet her. Ja jeg har begynt på skolen, sykepleie er kjekt og spennende. Jeg har også hatt bursdag, det var også kjekt og spennende! Har vært hjemme i 50 og 60 årsdag, også der var det kjekt og spennende. Hvertfall. Her er det litt bilder.
Gry sminker seg til bursdagsfest, hun er så fin atte!

Ingen første skoledag uten ranselbilde! Og den der er ny, fikk den til bursdagen.


En liten rakkar som vil ha øl!

2 kommentarer:

Silje sa...

Ingen første skuledag utan ranselbilde med ope dolåk i bakgrunnen! hi hi Den gongen eg gjekk på skule var det alltid blomsterbed i bakgrunnen.

Ragnhild sa...

Haha! Sånner det vel å bli voksen. Må si jeg var mer opptatt av ranselen enn bakgrunnen, jeg bør skjerpe meg der!