mandag, november 05, 2007

Studieprogresjon

En nattergal mon tro?

Jaja Solstad, så oppdaterte jeg visst bloggen allikevel! Sitter egentlig med en oppgave til studiegruppen i morgen, det går i kateter, nyrer og urinlating for tiden. Akkuret nå er det veldig mye å gjøre på skolen, i tillegg til at eksamensangsten kommer krypende, og når skal vi få tid til å lese til de?? Ikke så uventet fører det til at jeg føler jeg ikke får med meg nok av alt og jeg lurer på om jeg har tatt meg vann over hodet.

Jeg tror ikke jeg trenger å bekymre meg. Jeg satte nemlig på en plate av Laura Veirs som heter Saltbreakers som jeg ikke har hørt noe særlig på før. Grunnen til at jeg ikke trenger å bekymre meg er at da en av sangene begynte og hun sang om Nightingale, tenkte jeg med ett: "Oi en sang om Florence Nightingale, så spennende, nå må jeg følge med på teksten. Så kjekt!" Selvfølgelig var det ikke sykepleiefagets mor hun sang om men nattergalen.



Men plata er fin, så om dere ikke har hørt den ennå må dere gjøre det. Myspace siden hennes er her.



Jeg får gå tilbake til kjøkkenbordet og løse oppgaver om urinveisinfeksjonenes veier (som er uransakelige)

Ha en god uke alle sammen!


2 kommentarer:

Anonym sa...

hihi
du er vel søt :)
Og fin musikk!!Denne høsten står i musikken og konsertenes tegn. Hvordan klarte jeg meg i gamle dager da alt jeg hørte på var Beatles, cc cowboys og Madonna? På fredag er det Cat Empire konserten, juhu! Hva skal jeg glede meg til etter det da tro?
Lykke til på alle eksamener. Du kommer til å klare det helt flott alt sammen. Du er jo den fødte Nattergal.
Stor klem fra Solstad

Silje sa...

Håper det ikkje er praktiske oppgåver om urinveislating på kjøkenbordet! hi hi