lørdag, november 01, 2008

November?

Det gikk fort.
Jeg sov vekk Halloween og det var deilig.
I dag har jeg ingen planer og det er deilig.
Jeg leser: BT og Johan Harstad: "Buzz Aldrin, hvor ble det av deg i alt mylderet"?
Jeg hører på: Ryan Adams-Easy Tiger. Om og om igjen. På vinyl. Snur platen mange ganger daglig.
Jeg drikker: Kaffe

Jeg har vært en uke i praksis og det er meget spennende. De som jobber der er utrolig hyggelige og flinke å lære fra seg, og jeg lærer veldig mye. Men det er ganske slitsomt, jeg håper jeg blir vant med å stå opp halv seks etter hvert. Ti på halv sju må jeg dra. Jeg sykler fordi det går fortest og jeg våkner litt til liv på turen til sykehuset. Så må jeg stå i kø for å få ut uniform, noe som kan ta litt tid. Når endelig det er unnagjort går turen til garderoben hvor det er en kamp om tilværelsen over å få skap, og jeg har klart å kapre et mikroskopisk skoskap som jeg kan trykke alle tingene mine inn i. Det er vel og bra, men den dagen regnet kommer tilbake blir det ikke akkurat en fornøyelse å dra våte, kalde, klamme klær ut av skapet når jeg skal hjem.
Utenom det som foregår i U-etasjen på sykehuset er praksis en glede så langt!

I dag skal jeg ikke gjøre noe, bortsett fra kanskje en tur opp på Fløyen for å lofta vede. Og drikke en kopp til med kaffe.
God helg! Og gå og sett på Ryan Adams.

Ingen kommentarer: