onsdag, juli 01, 2009

Bloggetreiging


Er ikke den flinkeste bloggeren for tiden. En skulle tro jeg ikke hadde annet enn tid når jeg jobber på Lindås, det er jo ikke all verdens med ting å finne på her. Og da mener jeg i form av kulturtilbud og cafémuligheter, for utenom det er det masse å finne på her! Det skal drikkes kaffe med Reidun, vi spiser middag og snakker om dagen vår. Det gåes tur til Kolåstoppen, der utsikten skal betraktes og kyr skal snakkes med. Det skal skrives i boka som ligger i en postkasse på toppen- når du var der (til og med klokkeslett), hvilket nummer i rekka du er og hva du heter. Plenen skal klippes, komplett med en tur med kantklipper etterpå. Katten skal koses med, det skal leses bøker og tv-serier på dvd skal ses på. Det var vanskelig å skrive i den tidsformen jeg gjorde nå (hva heter den, norsklærere der ute)?
Men jeg skal altså prøve å bli flinkere å blogge. Må stikke, nå skal jeg på jobb.

Oppdatering: Jeg tror det heter passiv infinitivsform.

1 kommentar:

Linn sa...

Hyggelig med oppdatering :-) Virker som du tilvender deg pensjonisttilværelsen på en eksepsjonelt bra måte da! Og viktig å kose med katten, han får litt lite kos i hverdagen. Gleder meg til å kna an :P