fredag, juli 24, 2009

Hei hei

I dag er det fredag! Det betyr ikke helgefri for meg, jeg skal jobbe. Men i morgen er det et lite fri-vindu fra 14.30 til klokken 15.00 dagen etter, og da skal jeg hjem en tur. André kommer i helgen! Og vi skal i bursdagsbesøk. Så skal jeg jobbe en uke til, så er det ferie før skolen begynner. Øyafestival og bursdag på en gang, det blir kjekt. God helg!

En bolle vi kjøpte i Kroatia, mot den dystre regntunge himmelen. Bollen var dritgod. Full av krem. Nam nam. Det så sikkert ut som vi hadde sniffet kokain etterpå, det var litt vanskelig å unngå melis under nesen.


Og ingen blir vel lei av å se på photo booth-bilder av katten? Jeg er forelsket. Selv om den kommer inn hver morgen med et par nye flåttbitt og "snøyest" som bare juling. Jeg har kattehår i tastaturet.

1 kommentar:

Linn sa...

fåbanna sjønning :P *bit i tunga*. bra du har katten til å murre litt med deg mens andrè e borte. koselig at du treffer han til helgen!! Kjekt å være med deg hos mamma, håper på flere møter soon! Klem!