mandag, desember 20, 2010

Mandag morra rock

Det var godt jeg ikke sa høyt det jeg tenkte da jeg så at jeg hadde blogget 5 ganger på rad i begynnelsen av måneden. Med mobilkamera så tilgjengelig kan jeg jo ta bilde og legge ut her hver dag frem til jul, som en slags julekalender tenkte jeg. Samtidig visste jeg at det ikke kom til å skje, best å holde tett om det. Flaks! Her er jeg igjen, tjuende desember. Ikke har jeg bilde å vise heller.
Skal vi ta en siden sist?
Siden sist har jeg:
  • Pakket sekken for Gry S som dro til Mexico
  • Vært på julebord med jobben
  • Sklidd innom julebordet til NRK Super som var vegg i vegg
  • Bedrevet strikk og drikk og PowerPoint med Gry N midt på en tirsdag
  • Fått Noro virus og ligget hjemme og spydd
Nå er jeg nesten på topp igjen og skal ut og ordne de siste julegavene. Åhrrr, stress. Folk. Babyer. Poser. Slaps. Jeg skal skrive en liste før jeg går for å gjøre turen min mest mulig målrettet. "Skriv en liste", sa André. "Ja" sa jeg. Senere i dag skal jeg på salg på Warner der pengene går til Regnskogfondet. Kanskje alle skal få Warnerutgivelser til jul?

Jeg drar hjem på...(eller sånt skal en jo ikke skrive på nett, da kommer tyvene og rundstjeler oss). Jeg skal feire jul her hjemme! Og jeg sitter på alle verdisakene mine! Jeg har ingen verdisaker.

2 kommentarer:

Anonym sa...

ha ha ha, fantastisk, jeg sitter på alle verdisakene mine

GryS sa...

Hehe - min første innskytelse var også å skrive "hahaha fantastisk" !!
For et vakkert innlegg :)