torsdag, februar 07, 2008

Heilt sjugt

To gode venner som nå ligger i dvale i vinduskarmen. Gleder meg til sommeren igjen.

Har ikke vært i den beste formen i det siste, først forkjølet sist uke så skallebank denne uken. Skallebank uten grunn i 2 dager i strekk er ikke noe kjekt, hva kan det være doktor? (er ikke det en spalte i norsk ukeblad eler noe) Greit nok når jeg har vært på fylla dagen før, men nå har jeg knapt sett alkohol siden nyttårsaften. 2 dager i strekk måtte jeg bare gå hjem fra praksis og legge meg under dyna med lyset av. I dag holder jeg meg hjemme og kuler an, og kjenner at den minste anstrengelse kan utløse smertehelvete igjen. Kanksje det er ei slags "flonsa" eller sånn der migrene (håper virkelig ikke det)

Hvertfall så skal jeg hente mor på Flesland i dag, hun skal være her til søndag kveld! På tapetet står både Picasso utstilling og morsdagsmiddag på søndag, så får vi se det an hva vi gjør resten av helgen. Kanksje en tur opp til Fløyen? Vi gleder oss hvertfall masse til besøk i helgen!

God helg alle sammen. Måtte den bli solfylt og skallebankfri!

1 kommentar:

Linn sa...

Håper du føler deg bedre snart! Kan dere ta med mamma på morsdagsmiddag òg, for min skyld:)?