søndag, februar 24, 2008

OPPGAVE SCHMOPPGAVE

Jeg skal levere en oppgave på 6000 ord på torsdag. Og jeg griner nesten, så kjedelig er det. Pedagogisk pleieplan. Smak på ordene og kjenn hvor utrolig kjedelig de smaker. De smaker søvn. Ikke rart jeg sov i 12 timer i natt, kroppen min prøver å utsette det kjedelige, kjedelige gjøremålet. Jeg har kommet opp i over 6000 ord, men det er sikkert ikke forankret nok i pensumlitteraturen, har ikke rød nok tråd og er generelt sikekrt svada. Jeg sendte oppgaven til veilederen nettopp, håper hun har lest den til i morgen tidlig så hun kan fortelle hva jeg gjorde galt, så kan jeg rette på det til torsdag. Flaks jeg har studiedag på onsdag, det var en tilfeldighet. Jeg skal på konsert dagen før, nå må jeg bare passe på at jeg ikke blir dridas da, det hadde jo vært typisk siden jeg har vært så godt som edru siden nyttårsaften.
Jeg håper uglehjernen min virker nå de kommende dagene, og jeg håper at jeg fikk til å legge til et bilde fra internett som jeg ikke har bedt om lov til.





1 kommentar:

Anonym sa...

H´per det gikk bra p´veiledning! Kanskje på tide å fikse dette spanske tastaturet snart. Klem :)