fredag, februar 22, 2008

Musikkfredag

Denne musikkfredagen vil jeg rette oppmerksomheten mot en tv-serie jeg nettopp har ledd meg i hjel av. Den heter Flight of the Conchords og handler om to menn fra New Zealand som spiller i et band og prøver å gjøre det bra i New York. Det går ikke nødvendigvis kjempebra. Serien inneholder en god del musikkvideoer av bandet, og her får dere se to av de. Jeg anbefaler dere sterkt å skaffe dere serien, jeg tror det desverre bare fins en sesong på dvd.

Her er "Hiphopopotamus vs. Rhymenoceros"


Og her får dere "Frodo, Don't Wear The Ring"

3 kommentarer:

Unknown sa...

They call me the Hip Hop Hippopotamus, my lyrics are bottomless..... eeeehhh
Im the mothaflippin..
Festlig serie.. Går bare på betal tv såvidt eg vett-

Anonym sa...

haha, fantastiskt roliga!! /moa

Linn sa...

De e visst standupkomikere eller noe som har fått egen tv-serie, veldig gøy!