søndag, juli 06, 2008

Bygdalarm

På fredag dro Ingrid og jeg til Øystese for å gå på festival! Ann Kristin tok imot oss med åpne armer i Norheimsund, og vi sov hos moren hennes der. Vi hadde en meget fin sykkeltur til Øystese, med hver vår damesykkel med korg framme med plass til både veskene våre og øl!
Det grenser til ekstremsport å ta bilde mens en sykler! Se så fin utsikt.
Halvveis tok vi oss en ølpause ved sjøen
Vi kom ti minutter før Real Ones gikk på scenen, en kjempekonsert som vanlig!
Og vi var enige om at det var en fabelaktig tur. Når jeg blir stor skal jeg flytte til Norheimsund!
Posted by Picasa

2 kommentarer:

Anonym sa...

ÅÅÅ så gøy! Så mange bra ting på en gang, sykkel, utsikt, øl, greie jenter og to dritbra liveband. Jeg er misunnelig.

Og veldig gøy at du har blogga så mye i det siste! Fantastiske orkideer også. Jeg syns du skal ha sommerferie hele året.

Ragnhild sa...

God idé! Skal prøve å ordne det.