fredag, juli 04, 2008

Lite teknisk innsikt

Jeg må bare beklage hvis bildet bak tittelen nok en gang er grævla stort, jeg har ikke nok rom og ram i harddisken i hodet til å få det til å bli mindre. Men det er jo egentilig ganske fint er det ikke? Bildet er fra da jeg og Gry N ventet på flyet til Gry S, og gikk ned på Solastranden og ånset oss. Det var en kjekk helg! Jeg tror det var i høst en gang. Vi spilte bl.a. spillet "Ticket to Ride" som jeg vil anbefale på det varmeste. Som vorspielaktivitet ligger det på samme nivå som Wii-bowling.

3 kommentarer:

Silje sa...

Bildet er heilt perfekt!

Anonym sa...

kan du forklare spillereglene til "ticket to ride"?

hilsen tove

Ragnhild sa...

Det er litt samme prinsippet som Risk, bare at du skal bygge jernbanelinjer mellom forskjellige byer, og får poeng etter hvor mange/lange jernbanene er. Veldig gøy! Kan visst også spille det på nett.