søndag, juli 06, 2008

Søndagsfrokost

Kaffe, aviser,sjokolademelk, egg og bacon er god frokost.
André er kokken og eggene ble perfekte!
Dessuten har jeg hentet en pakke fra en hobbybokklubb jeg har blitt med i. Kun på grunn av at jeg fikk disse to bøkene (som er geniale) gratis. Pluss masse strikkepinner i bambus. I tillegg fikk jeg noen grelle kort som jeg skal sende rundt, og et dritstygt smykke som André fikk lov å hive etter at han hadde prøvd det. Jeg må bare huske å avbestille bøker nå i ett år før jeg kan melde meg ut. Hvis jeg glemmer å avbestille kan jeg risikere å få bøker i posten med titler som " strikk og sy til hunden din", "toving er gøy", "lag din egen mobilpynt" eller "Matchende klær til barnet og dukken".
Det har vært en fin helg! I dag har vi ryddet og vasket, så i dag har jeg gleden av å gå barbeint på nyvasket gulv uten at støv og ting klistrer seg fast under føttene, noe som tilhører sjeldenhetene her i huset.
Posted by Picasa

4 kommentarer:

Anonym sa...

Flott frokost. Eg meldte meg og inn i ein hobbybokklubb ein gong for å få nokon kjekke gratisbøker, men på eit eller anna vis fekk eg rota det til så eg fekk bøker som dei du beskriv i bloggen, feks ei om korleis ein kunne laga fine ting av skinnrester. Det er ikkje den mest lesta boka i hylla mi, og ikkje dei andre heller forsåvidt. Eg avbestiller og avbetiller, og ein gong gløymte eg det og fekk ei bok om alt det fine ein kunne laga av kjøkkenhandklær. Kreativt og nydeleg flott.

Ragnhild sa...

ha ha! Skal holde deg oppdatert over bøker jeg glemmer å avbestille. Kan jo bli litt morsomt.

Silje sa...

Herlig! Ksn det bli betre? Det stygge smykket gikk rett i fretexposen her i flyttehuset.

Ragnhild sa...

Ja sant det så helt forferdelig ut? Og de gratis kortene var ganske stygge de og, men sendes, det skal de!