fredag, oktober 03, 2008

Hva er dette


Siden sist fredag har jeg kjøpt tre sånne poser med hold dere fast- lakris! Jeg har alltid mislikt lakris sterkt, men plutselig finner jeg en type som jeg ikke bare syns er helt ok, jeg syns den er dødsgod! Jeg forstår ingenting. Jeg har spekulert litt i om det kanskje ikke er lakris, og at det er derfor jeg liker det. Men det står på posen at det er laget av ekte lakrisrot. Eller mener de lakrisrot som i et rot av lakrislignende guffe? Godt er det i allefall, en perfekt blanding av søtt, salt og salmiakksmak. Mmm-jeg tror jeg tar meg en til! God helg

2 kommentarer:

Anonym sa...

Også er det 30% mindre sukker. Men mindre en kva då?

Ragnhild sa...

Ja sant? Men i det minste føler eg meg i allefall sunn når eg et dei, det er jo mindre sukker i...enn...?