lørdag, april 18, 2009

Loppemarkedsesong!


Øverst fra venstre: 2 Norgesglass, en karaffel, stormkjøkken, prikkete rosa stoff. (egentlig et skjørt). Foran fra venstre: 2 fløtemugger/blomstervaser, 2 kopper, tallerken.
Liggende under: en duk/sjal
Kaffien og kaka jeg kjøpte var ikke tilstede da bildet ble tatt.

Da var vi i gang igjen. Trø ut i omegn på nedslitte skoler for å grave gjennom hauger av gamle rabe for å finne den perfekte lille koppen, gjerne et fint sjal eller kanskje et kult eggeglass fra fordums tider (når var det egentlig)? I dag har jeg faktisk vært på to loppemarkeder, og resultatet av turmarsjen ser dere på bildet.

6 kommentarer:

gryS sa...

Ha ha: flere ting - mer å pakke!!! :) :) :)
Fine ting da. Loppis i Bergen virker bra.

randorama sa...

Her var mye fint! Meg og Trond Egil har faktisk middagstallerkner som er helt make den med solsikke på! :)

Ragnhild sa...

Det er alltid gøy med loppemarked. Og Gry: På onsdag kommer det noen og henter 2 bæreposer med klær til et loppemarked neste helg, så det blir ikke mer å flytte på, bare andre ting!
Randi: Veldig fine tallerkner! Gleder meg til å besøke deg i ditt nye reir.

randorama sa...

Hehe :) ja, det blir kjekt. Nå he me komt litt i gang med fiksing og innkjøp, det ligger forresten bilder av huset på randoramaspacet nå. (Det er ikkje snakk om at du skal flytte "for real" forresten?)

Ragnhild sa...

Jo! Til Oschlo. André fikk en jobb. Jeg bør vel kanskje fortelle dette i et eget blogginnlegg?

randorama sa...

Oisann, gratulerer! og ja, kjør nytt innlegg :)