torsdag, april 23, 2009

Vår, tralala vår

Det er vår! Det både livnast i lundar og lauvast i li, og det var faen meg på tide for nå begynte jeg å bli lei av vinteren.
Det er en ny vår i livet mitt og hvis jeg får bruke et så fint uttrykk, for vi skal nemlig flytte til Oslo til høsten. Splitte mine bramseil og du store alpakka. André fikk seg jobb på hovedkontoret til Platerompaniet og begynner allerede i mai, da skal han pendle. Så det blir nesten som å ha mann i nordsjøen for meg, bortsett fra at han ikke er hjemme så lenge om gangen. Jeg må bytte skole og håper at det ordner seg, men det får jeg ikke vite før i slutten av juni. Hvis ikke det går, blir jeg i Bergen ett år til og gjør meg ferdig. Men jeg krysser fingrene og tror det skal gå bra.

Andre småting å smile over for tiden:

Jeg spiste sushi med Ingrid og Frøydis i dag
Jeg var innom en minikonsert med Raphael Saadiq på Platekomaniet i dag
Jeg fikk gjestelisteplass på konsert med Raphael Saadiq i kveld på verftet!
Jeg skal besøke Anna i helga! Reiser til Volda i morgen og gleder meg masse!
Det er lyst når jeg sykler på jobb
Sykkelen er fikset
Gry kommer hit på onsdag
Jeg er snart ferdig i praksis og det blir mer spennende der for hver dag
Jeg har kjøpt meg noen nye klær
Jeg drakk champagne og spiste thaimat på Bergenfestkontoret med Bergenfestjentene i går kveld (alkohol midt på en onsdag når jeg skal stå opp ti på seks neste dag, helt vilt! Men det ble bare to glass)

Jeg er veldig forelska i André som vanlig



2 kommentarer:

Anonym sa...

Nåå så søtt

Anonym sa...

Eg ser du smilar meir av at eg kjem i morgon enn at du er forelska i André som vanleg. Flott!