mandag, april 13, 2009

Påskemorgen slukker sorgen

Så andre påskedag er dermed helt ok. Nå er jeg tilbake i Bææærgen etter en tur hjem som gikk altfor fort, jeg får aldri tid til alt jeg vil gjøre. Vel vel. Jeg og Gry klarte i allefall å skvise inn en tur på Bøker og Børst i Stavanger, og der var det akkurat så fint som jeg hadde sett for meg, bare enda finere. Vi drakk kaffe, spiste muffins og leste i Hjemmet og Vi Menn fra 1966.


Denne rakkaren er ute i bakgården, sikekrt herlig der om sommeren kan jeg tenke meg.

Sjablongverk, får ikke til å rotere bildet så dere får legge hodet på skakke

Bøker og Børst ligger i det rosa huset nederst. Fin gate eller? Ja!

Ellers i påsken har jeg:
Spist lam hos Marianne
Spist lam hos Kari og Magne
Besøkt Nina
Spist kinamat med slekt
Vært ute med Gry og Nina
Vært med Ole og Mads
Besøkt Kjell og Berit (verdens beste boller)
Spist middag på Lura Turistheim på vei til flyplassen, med mor og far
Nesten lest ut Menn som hater kvinner, og den skal jeg avslutte i dag.

Har dere hatt en god påske?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg har hatt en veldig fin påske, jeg har sovet og lest og latet meg nesten så mye som forventet. I dag har jeg lest ut den tredje i Menn som hater kvinner serien og så skal jeg hjem på lam i Moss - og så er min første påske i Norge på mange år over...jeg synes påskeferie er veldig bra og tror jeg vil ha påskeferie i Oslo til neste år også. Ellers vil jeg gjerne bli med på Bøker og Børst neste gang jeg er i Bryne og omeign.

Ragnhild sa...

Så kjekt med kommentar allerede! Hils hjem til mamma og lammet, det blir nok deilig:-)

Linn sa...

Jippi! Gøy med oppdatering, litt oftere fremover?? Fy søren så fin kafè, dit må jeg dra neste gang jeg er i stv. Den byen er nydelig, nesten like fin som Bergen - om ikke finere (oi, banna i kirken).. Ser ut som du har gjort masse selv om du ikke fikk tid til alt, jeg har sovet masse i påsken og festa pittelitt. Drar snart til Bergen igjen, da vil jeg møte deg noen ganger - håper vi får det til:)

randorama sa...

Hei! Hatt en kjekk påske ja, -vi endte opp med å hive oss på en Byremotur hvor det var superkjekt som vanlig :)