lørdag, mai 05, 2007

Heia

Ko Tao. Varmt og godt...
Her tok eg dykkarkurset mitt sommaren 2005.
Er visst ikkje så aktiv her for tida. Men nå når eg først skal vere det skal eg vere det på nynorsk!
Det er herleg med sol og varmt vér. No byrjar eg å gle meg til sommaren kjem for fullt, med bading og t-skjorter og barbeinte føter.
Sidan det er så fint vér for tida, og helg akkurat no, har eg tenkt å laga ein mix-cd med favorittsangane mine frå mp3 spelaren min. Den har berre 1 gigabyte med musikk. Det er ikkje særleg mykje, men det held for meg. Dei 3 første som legg att kommentar på dette skal få ein slik cd av meg! Ver klar over at det er ein salig miks av sjangerar på denne cd'en, alt frå hip hop via rock til world music, indie og singer-songwriter-ish (viss det er ein sjanger...)
God helg alle saman!

12 kommentarer:

..... sa...

hurra! jeg får cd! god helg til deg også ragnhild! jeg gleder meg mer og mer til å reise til Asia når jeg ser på bildene dine!

Anonym sa...

Då får vel eg og! Kjekt, kjekt. Dette er altså Marianne

Anonym sa...

Slenger meg på eg òg! :) Alltid greitt med nye musikalske impulser.. Er forresten i full lesemodus for tida - har 3 eksamener denne måneden! Så me får heller snakkas udi juni ei gong :) Mvh Randi

Tove sa...

Hæ? Jeg og vil ha. Kan jeg få en, sjef? Kan sende deg adressen min i California.

Anonym sa...

Så annerledes du høres ut på nynorsk...! Morsomt..:)
-Gry

Ragnhild sa...

ok da Tove, den er grei. Bare du ikke reiser hjem igjen før den kommer? Hva er adressen di da? Ikke få for store forhåpninger folkens, husk at det er mine favoritter og dere liker de kanskje ikke... Forhåpentligvis er de i postkassene deres i slutten av uka!

Unknown sa...

du kan jo forresten senda dei med ekspress-post. haha

Anonym sa...

oh nooo jag vill också!! jag måste gå in på din blogg lite oftare så jag hänger med i svängarna, och på msn kanske, ha ha, kram!

moa

Tove sa...

adressen min er:

1116 Sills Court #3
Capitola 95010, CA

jeg gleder meg!!

Ragnhild sa...

Eh, det kan hende dere må vente litt lenger, har ikke flere tomme cd'er. Men har en som er ferdig, så den må førstemann til mølla, nemlig Anna få! Skal bare skrive et brev som jeg kan legge ved cd'en. Joho!

Ragnhild sa...

Ja vel, da var platene i posten. Stoler ikke heeelt på Posten ennå, så de kommer vel om et halvt års tid.

Anonym sa...

tusen tusen takk for mixtape! klem fra sunny cali