søndag, mai 13, 2007

Strålende dager

Det har vært en veldig god helg, dette her. Mest fordi at i går kjøpte vi oss flybilletter til i sommer, turen går til England en uke! Ferien skal startes med Wilco konsert på Kongsberg jazzfestival, det gleder jeg meg masse til. Utenom det så har det vært sol, og vi gikk/jogget litt opp til Fløyen i går, hvor jeg kunne konstatere at kondisen slettes ikke er på topp... Men det var herlig å komme seg ut og pese og puste litt. Var på Grand Prix-titting hos Elizabeth i går, med poengark og greier. Sverige og the Ark ble nok den lokale vinneren hos oss, men slettes ikke i den virkelige konkurransen! Etter å ha skrevet og tegnet på duken gikk vi på Pingvinen en tur. Det beste av alt er at hodet sitter der det skal i dag og jeg er i skammelig god form! Nei forresten, det beste er at i går da vi skulle hjem måtte jeg tisse, og det gjorde jeg i en busk ved brannstasjonen. Det var ikke det beste altså, selv om det var ganske godt, men da gikk jeg forbi innsamlingsdunker for papir og glass og....plastikk! Endelig kan jeg hive plast et sted, det blir deilig for samvittigheten. Det var på høy tid, Bergen Kommune!

Mojo kom i posten

Sånn ser det ut i dag.
Jeg leser denne boken, ikke fordi at coveret er så fint. Men det er det.


Kanskje jeg må gå ut snart..?

Fine bildet jeg fant på det der internettet.


Ny LP i festen! Blonde redhead

1 kommentar:

Anonym sa...

så koselig å få være hjemme hos deg på en søndags formiddag! Gleder meg til det skjer på ordentlig en dag :)
-Gry S