søndag, desember 02, 2007

Herlige søndag

I helga har André sine foreldre vært på besøk. Kjempekoselig med besøk! Etter at de dro tok André og jeg oss en tur ut og spaserte i morgengryet (sånn i halv tolv tiden)
mmm kaffi

Skostredet er rolig så tidlig på dagen


Smakkamakka


En fin liten tagg på en fin liten vegg



Jeg snikfotograferte noen som matet duer. Til slutt gikk jeg nærmere og spurte om lov til å ta bilder (hun var jo helt dekket av duer) og det fikk jeg. Og så fikk jeg mailadressen så jeg kunne sende bildene til henne, ha ha)
7-eleven på høyden har visst stengt. Synd for de som jobbet der, bra for absolutt alle andre!
Skal han inn eller er han på vei ut mon tro?

I botanisk hage er det et enormt drivhus og jeg tok bilde inn vinduet av denne kjøttetende planten. Ganske så fin syns jeg.
Johanneskirken

André hopper....
og er gla i livet!



3 kommentarer:

Anonym sa...

haha nå ble jeg rent gla i livet selv. fin blogg i dag :)

Anonym sa...

dæ va ei grassatte sjødna

Ragnhild sa...

Hva er det med alle dere anonyme, si hvem dere er da! Ellers er det ikke kjekt!(Grævla forveden)