torsdag, desember 06, 2007

Mista 100 kr i dag.

Nå er jeg lei av regn, lei av å være dritblakk. Sol kom tilbake, og Høyskolen i Bergen, gi meg lønn for faen! Selvfølgelig mistet jeg en 100 lapp i dag, på mitt blakkeste. Dvs det var egentlig André sin 100 lapp. Ble så sur og sulten at jeg gikk hjem fra skolen. Hadde ikke med mat, så jeg måtte kjøpt noe i kantinen og med minus 100 kr var det uaktuelt. Nå er jeg hjemme og har nettopp kost meg med et måltid bestående av middagsris med litt smør og en god del salt. Ketsjup.
Det er godt at the Holts la igjen masse digg i fryseren vår, så vi kan ha skikkelig mat til middag i allefall. Og de snille folkene skal komme med økologiske grønnsaker og frukt i kveld på døren, hurra!
Drittværet byr da i det minste på gode fotomuligheter på hjemveien.
Nå er det tid for anatomilesing. Mindre enn 2 uker til eksamen og jeg begynner så smått å få panikk. Sa jeg forresten at jeg fikk alt rett på medikamentregningsprøven? Jaaa det fikk jeg! De som ikke fikk alt rett må ta den om igjen i morgen, losers... he he neida. Lykke til til de!

Trapp ved siden av Ulriksbanen

Jeg stod her en stund og ventet på at Home & Away skulle begynne men det var bare Lunsjtrav på fjernsynet. Samme hvor mange ganger far har prøvd å forklare meg konseptet trav (uten at jeg har bedt om det) klarer jeg ikke helt å sette pris på det. Så jeg gikk like greit videre!


Langs stien ved store lungegårdsvann vokser det noen busker inn i gjerdet som ser ganske stilige ut.

Kanskje jeg skal sende inn dette til tv 2 været neste gang de har fotokonkurranse hvor temaet er "Å kvar i helvete vart det av vinteren"?

4 kommentarer:

Linn sa...

Fyttiballe så det regner hjemme!! Herregud, her har det også regnet i det siste, noe som er ganske uvanlig egentlig. Men vinteren er long gone spør du meg (gjer du egentlig det?). Hadde vært kjekt å møtes over kaffe en gang i julen, kommer hjem den 20.

Blakke tider er rævva, men ris med smør og ketsjup er godt en gang i blant. Keep ur head up, og ønsk deg penger til jul! KLEM!!

Silje sa...

Du er så flink til å ta bilder..eg mista litt det der då eg kjøpte scooter, men eg skal verte betre no snart. Har du klemt på pakkane frå hamar? Her i Trondheim er det klumpete gattis, så det er umulig å gå tur..

Ragnhild sa...

Vi har ikke klemt så veldig mye nei, vi passer på hverandre og sier fra hvis vi syns gavene ligger litt annerledes oppi der i forhold til før. Noe som betyr at vi sniker og snoker ganske mye! Uten å ta på.

Anonym sa...

I love ragnhildblogg :)
godt å se at det er sant at man blir kreativ av å være blakk og sulten hehe
klem,Gry