mandag, desember 10, 2007

Mandag igjen

Våknet i dag med like vondt i hodet som da jeg våknet i går. Det må jo bety at festen til Marianne var bra?
Forsov meg til forelesning, så jeg leser nok bare hjemme i dag. Så ringte de fra jobben min som tilsynsvakt og spurte om jeg kunne jobbe der i kveld, og det kan jeg jo! Så får jeg lest en del i dag allikevel (har jo ikke begynt ennå). Den jobben består nemlig av 5% aktiv jobbing og 95% bare sitte der og "passe på". Så jeg får lest ganske mye.
Nå synger naboen opera igjen. Det er ganske lytt på badet her, så jeg har hørt det før. Men det har aldri vært gjennkjennelig før, bare noen tilfeldige hyl. Nå tror jeg hun prøvde seg på O helga natt. Hun så sikkert på Idol på fredag når han der Jan Werner/Kurt nilsen-kloningen/puddingen sang den. Oi nå tar det virkelig av der oppe! Gøy.
Og forresten har jeg oppdatert linkene her! Alt fra tilfeldige dødsmorsomme blogger jeg har funnet til Hollywoodsladder og Bergenske stilige folk.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Heisann
er Cato som d er bilde av i Oslostil Cato som vi kjenner? CAto, 25, art student. Pluss, det ligner litt der et sted bak brillene. Hei Cato!
Mandag ja. Vondt i hodet jeg også. Men snart er det jo ferie! Nå skal jeg gå og handle og tror jommen jeg skal ha litt tom ka gai til middag :)

Ragnhild sa...

Spørs hvem du er om du kjenner Cato, siden du insisterer på å være ANONYM HELE TIDEN. He he jeg vet det er du Gry men si det da fordet, blir helt forvirra. Tom Ka Gaien avslørte deg! Og ja det er Cato Løland.