søndag, november 22, 2009

Hverdagsliv

Nå har jeg vært inne en hel uke nesten uten å ha gått ut! Jeg måtte jo en tur på bingo/konsert/flatfylla/nachspiel på fredag, noe som ga meg tilbake den vonde halsen dagen derpå. Au. Det var så vondt å svelge at jeg våkna i natt hver gang jeg gjorde det.
Men det har ikke vært helt ille å være inne en uke, her er noen eksempler på hva jeg har gjort og omringet meg med.

Denne Rebecca Teigland-skåla er jeg fryktelig glad i! Den kjøpte jeg i fjor på julemarked tror jeg. Se så fin med sommerfugl og lys som skinner gjennom. Se! Se! Dritfin!

Denne lampen lyser hver natt sånn at jeg skal finne veien til badet uten å snuble i noe. Behagelig lys, minst mulig irriterende.

Denne her er trolig min aller beste venn. Mulighetene er uendelige og den svikter aldri. Eller jo forresten, det er et eller annet med det trådløse nettet som får meg til å se rødt et par ganger daglig, og jeg aner ikke hvem jeg skal skylde på. Next Gen Tel, ruteren, datamaskinen, eller at kjemien ikke stemmer mellom disse.

Jeg går i skjørt. Svært sjeldent syn, og ingen får se det siden jeg er inne! Derfor dokumenterer jeg her. (Skotøyet er mindre flatterende).

Her er tidsfordrivet mitt de siste dagene. Fan-tastisk! Takk for lånet, Frøydis. Og filmen har jeg kjøpt selv og er ferdig med nå, hvis noen vil ha den.

Det er høy stearinlysføring her for tiden!

Jeg kjøpte meg til og med et luktelys (som tar av noe sinnssykt akkurat nå forresten). Legg merke til glasscolaen i bakgrunnen, jepp-så fyllesyk var jeg i går!

Og så kommer to koselige bilder fra da Datarock spilte på Logen. Frøydis og jeg solgte merch innimellom, når vi ikke kosa med André.

3 kommentarer:

Anonym sa...

sex og singelliv, coca cola, duftelys og interiørdetaljer. Hva blir det neste? scrapbooking? Jeg følger spent med på utviklingen(-:

Ragnhild sa...

Ikke noe scrapbooking her i gården nei! Hvem er du forresten, liker ikke anonyminger.

Anonym sa...

haha! unnskyld, trodde du kjente igjen den spydige forakten for scrapbooking. Anna her.