tirsdag, november 10, 2009

Morgenstemning

God morgen! Skal jobbe seinvakt på sykehjem i dag og sitter derfor enda i senga med min kjære Mac, radioresepsjonen og kruttsterk kaffe. Via Flickr fant jeg en side hvor en mann har tatt ett polaroidbilde av seg selv fra 1979 til 1997 da han døde. http://photooftheday.hughcrawford.com/
Ganske fint. Og jeg savner polaroid! Og er forvirret: Har de begynt å lage polaroidfilm igjen eller har de ikke?
Ellers så har jeg lyst å gjøre dette med Macen min:



Utenom det så har jeg akkurat hatt eksamen og levert inn prosjektplan for bacheloroppgaven og blitt ferdig med praksis i psykiatri, og har nettopp hatt besøk av André, så jeg er nokså lykkelig og fornøyd for øyeblikket. Dessuten skal jeg hjem en tur til helga og håper jeg klarer å feie over alle jeg kjenner. Håper jeg får låne en tidsmaskin så jeg får tid til alt, eventuelt fjosbilen til broren min. Han har to! En flunka ny til å sprade rundt i når han har dusja, og en fjosbil han kan kjøre til Felleskjøpet med uten å skifte fra fjosklær til finklær. Så sannsynligvis går jeg rundt og lukter bittelitt fjos hele tiden mens jeg låner den bilen.

Nå skal jeg gruble litt mer på om jeg skal gå og trene og i mellomtiden drikker jeg kruttsterk kaffe og hører på radioresepsjonen.
PS: Planen er å bli flinkere til å ta bilder og legge noen ut her, me jeg får det visst ikke til. Bildene fra lørdagens Datarock-konsert har jeg ikke våget å se på enda, og de kan sannsynligvis ikke vises her heller...både på grunn av kvalitet og tilstanden til de på bildene.

Ingen kommentarer: