tirsdag, april 06, 2010

Påsken i et eggeskall

Jeg skal nå anmelde en film jeg så i påsken, kalt "Dude, where´s my car"?

To idioter våkner opp uten å huske hva de gjorde kvelden før. De finner heller ikke bilen sin. Men heldigvis treffer de mange folk fra kvelden før som hjelper de med å nøste opp mysteriet med den bortkomne bilen. Filmen inneholder også utenomjordiske elementer, som noen damer som leter etter en dings, og to norske muskelbunter som jeg ikke helt vet hva gjorde i filmen.

Selvfølgelig finner de bilen sin til slutt, damene deres vil være kjæreste med de allikevel selv om de er idioter, og det går generelt godt med de snille og dårlig med de dumme.

Makan til makkverk skal du lete lenge etter. ALLIKEVEL allikevel...så jeg hele filmen om igjen med kommentar fra skuespillerene rett etterpå. Så oppsummert er det vel jeg som kommer dårligst ut av denne anmeldelsen. Hilsen Ragnhild

Ingen kommentarer: