tirsdag, august 25, 2009

Gavedrysset vil ingen ende ta!

Min kjære Anna kom på besøk en dag forrige uke da jeg var nokså medtatt og dårlig, muligens på grunn av at jeg ga blodet mitt vekk dagen før, hvertfall en halvliter av det. Nå spiser jeg jerntabletter og spinat til den store gullmedalje.
Hvertfall, formen kom seg betraktelig da hun kom på besøk. Og så fikk jeg bursdagsgaver som var så fine! Hjemmelaget ripssaft fra hagen til Ida, som smakre utroooooolig godt! Jeg har spart på den siden jeg ville vise bilde av den på bloggen, men bildet viser ikke så godt innholdet. Den er altså halvfull, men gjett om jeg skal drikke nå etterpå! Med isbiter blir det deilig, nam nam.
Og ikke nok med det, jeg fikk en kopi av animasjonsfilmen som Anna lagde som hovedoppgave på skolen. SOM HUN FIKK A PÅ! Fantastisk! Hun er så flink. Filmen er kjempefin og handler om en jente som undrer seg over hvor hun var før hun var inni magen til sin mor. Full av vakre bilder, eller hva det heter når bildene beveger seg. Sekvenser? Filmen er hvertfall vakker fra ende til annen.
Tusen takk for gave Anna! Nå skal jeg gå og blande meg noen liter med saft, snakkes!

2 kommentarer:

GLYSDI sa...

Heldige du! Kan eg få sjå filmen når eg kjem til jubileet??

Ragnhild sa...

nei! Joda. selvfølgelig.