mandag, august 17, 2009

Stemningsrapport

Madness-konserten var helt konge! Dansing og moro gjennom hele konserten. Bare se hvor glad jeg er! Og hvor mye jeg sliter med å holde øynene like åpne og i samme retning. Det var litt sent på kvelden gitt.
Meg og Gry. Vi måtte sitte litt og ikke se konserter og bare prate og drikke øl av og til. En går jo aldri på festival for å sjekke ut nye band, vel? Kun de en har sett opptil flere ganger før.
Hver dag så vi fugler trekke til syden. Et tegn på at sommeren er på hell? Oh hell yes.
Vakker utsikt mot Oslo S. Der kom en setning jeg aldri hadde trodd skulle komme fra meg.


Datarockkonserten. Mannen med ballongene er han jeg fikk Alexander Rybak effekter fra.
Juhu, ballongmoro! Topp stemning og mange smil blant publikum. Fine Ingrid!


Dette tror jeg er fra Mew-konserten. Var så fine farger. Super konsert !

Jeg vil ikke legge ut for mange bilder av vennene mine uten lov, så jeg lar være. Men det var altså masse folk og topp stemning blant alle! Bortsett fra lørdagen da en vasset i gjørme og det pøsregnet. Kan tro jeg var suuuuur. Men det kom seg utover kvelden og jeg ble blid.

Ingen kommentarer: