mandag, mars 26, 2007

Jeg har fått gul kvittering fra samordna opptak

Så har jeg søkt på sykepleie til høsten. Gjorde det i fjor, kom inn, sa fra meg plassen. Nå er jeg veldig gira så hvis jeg ikke kommer inn nå blir jeg sur og begynner å hyle. Men jeg får ikke vite noe før i juli så det er bare å smøre seg med tålmodighet! Ønsker meg pensumbøker til 30-årsdagen.
Gul kvittering:Din søknad er nå registrert med følgende opplysninger:
DINE STUDIEØNSKER FOR 2007-OPPTAKET I PRIORITERT REKKEFØLGE
PRI KODE STED STUDIUM
--- ------ ---- -------------------
1. 203050 HiB Sykepleierutdanning
2. 250050 BBSH Sykepleie
3. 252050 DH Sykepleie
HiB = Høgskolen i Bergen
BBSH = Betanien diakonale høgskole (Fyllingsdalen)
DH = Diakonissehjemmets høgskole (Bergen)

5 kommentarer:

gras sa...

hurra! Krysser fingrene. Ser deg for meg i hvit uniform og sykepleierlue. Altså, ikke noe kinky fantasi da det hørtes nesten sånn ut.

Ragnhild sa...

Jeg kan jo bli diakonisse. hva er egentlig det? høres gammeldags og religiøst ut.

Anonym sa...

saa bra!! tror du blir en super sykepleier!! anna

Linn sa...

Hei kusinåå!!

No ska eg skrive kommentar på siden din siden du e så go å skrive kommentarer på min side:) Det e foressten kjempekjekt å høre fra deg rompetrolle:) Du blir en nydelig sykepleier, ville ikkje blitt vaska i raoå av någen andre enn dæg!!!

Ragnhild sa...

hi hi!