torsdag, mars 01, 2007

Sjukdom i...

...magen! I 2 dager nå har jeg hatt omgangssyke og det er alt annet enn kjekt. Har ventet på det, alle jeg jobber med har nemlig hatt det. Men satser på å være tilbake på jobb i morgen, det går stadig bedre med meg. Imens jeg venter på å bli helt frisk, kan jeg (og du) se på denne stemningsrapporten fra her jeg er.

Det har skjedd et lite under i stuen vår. Orkidéen har blomstret! Den var nedklipt og jeg trodde den var i dvale, men se her. vakkert, vakkert...

En real dynelufting må til etter å ha vært syk! Sengetøyet ligger i vaskemaskinen på 80 grader og koker og desinfiserer seg selv.


Nå er det på tide å strikke viderepå sjalet til Ingrid. Dette nettet fikk jeg til bursdagen min av Randi, og siden det blir dravsjede (veldig skittent på jærsk) når jeg bruker det til vanlig bruk, er det perfekt til strikketøy!

Ingen kommentarer: