lørdag, mars 03, 2007

Loppemarked

I dag var det loppemarked på Rothaugen skole igjen! Det var veldig fullt med folk, vi måtte stå i kø for å komme inn i "nips"- rommet! Der inne så jeg 3 fine kopper som jeg ikke kjøpte desverre. Jeg syklet nemlig ned igjen da jeg kom hjem for å kjøpe de, og da stod en dame og holdt de godt fast ganske lenge før hun betalte de og gikk... grr. Hadde jeg vært der 5 minutter før hadde jeg fått de. Eller om jeg hadde vært så lur å kjøe de da jeg så de! Dumme meg. Det var 3 fine kopper med 60 talls mønster uten hank, fra Porsgrund til og med tror jeg. Men vi fikk med oss disse godbitene da, som ikke er så verst de heller:

Se på dette lekre fatet! Til småkaker eller lys f.eks. Helst lys da jeg ikke er en reser på småkaker.

Jeg fikk kjeft av André fordi jeg saboterte prutingen på dette nattbordet, og ga mannen de 50 kronene han ba for... Det skal males i en fin farge, så blir det lekkert! Har til og med tenkt å pynte det litt sånn jentete og søtt kanskje, med mønster, sjablonger og sånne ting. Hvis jeg får det til!


Er ikke denne boka fin vel?! Oppdaget at jenta som eide den før het Ragnhild, og hadde tegnet Roy Rogers inni boka, veldig fint...

Og så sangboka da... Bladde nettopp gjennom den og den har mange sanger om våren, det passer jo ypperlig! Synd jeg ikke kan noen av de.


Posted by Picasa

1 kommentar:

Anonym sa...

ååh-heldiggris. eg vil óg gå på loppemarked og kjøpa fina ting til eit husrom som er mitt eget. Gry.