torsdag, september 10, 2009

Sånn er stemningen her i huset

Fjernsynet er av for ever. Det vil si at bare tv-kanalene er borte, for i dag har en DVD med Seinfeld stått og snurret i spilleren i et par tre timer. Løye! Kjempeløye!
Ellers går det i levende lys, tjukke sokker og tepper for det er nokså kaldt for tida og jeg har blitt den gnitne kjerringa. Ikke et øre for mye skal gå til strøm! Det går nok av strøm siden jeg må ha på lyset på badet om nettene, pluss en lampe med sparepære på stuen så jeg ser hvor jeg går når jeg skal på do. I tillegg til at jeg er mørkredd og bor alene nå.
Ellers har jeg vært på fotballtrening i dag av alle ting! KJekt, slitsomt, og jeg er ikke flink å drible, sentre, lobbe, skjoda mens æg he an (som en eller annen visstnok ropte på ei fotballtrening på Onnai en gang på 80 tallet. "Sjod mens du he an"!)



5 kommentarer:

Anonym sa...

Er det den DVDen som mangler hjå meg?

Anonym sa...

Eg derimot har fått alle kanalane på prøve så no kan eg meska meg i Dr.Phil og Paradis Hotel og alle dei andre givande programma på tv3 og div. Gje beskjed om eg skal setja videospelaren på record.
God helg.
Klem anonym

Ragnhild sa...

Hei anonym. Nei, den som mangler fant eg i ein cd boks hjå Andre i helga. Og Anonym: du treng ikkje ta opp dr.phil, eg har jo seinfeld! Mykje livsvisdom i den serien og.

Silje sa...

Seinfelt i 3 timar er jo vanlig TV, berre at det er reklame mellom. så den må du lenger ut på fotballbana med! Spelar du på laget til Guro, mora til Laviss?

Ragnhild sa...

Nei ho var ikkje der. Eg er støl i dag.