tirsdag, september 01, 2009

Gøy for barna 2

Endelig har jeg tatt affære og kjøpt meg årskort på Akvariet i Bergen. Jeg har tenkt på det lenge nå og endelig fikk jeg det gjort. Jeg hadde besøk av Marianne og Selma i helgen og i den anledningen loffet vi ut på Nordnes i pøsregn på lørdag. Vi syns det var veldig morsomt at en av selene også heter Selma. Men de jeg likte aller best der inne var nok apekattene. De var knøttsmå og av Pippi Langstrømpe-Mr. Nelson-typen og kjempesøte! Jeg kommer nok til å stå der og glo noen timer det kommende året.
Det er jo typisk meg å kjøpr årskort nå, når jeg sannsynligvis ikke skal bo her lenger enn til juni eller mai. Men jeg skal nok sørge for å få valuta for pengene! Jeg har jo ikke tv-kanaler lenger nå, så noe må jeg jo henge fingrene i. Bare jeg ikke henger fingrene i apeburene, for apekattene kan visst bite. Og tisse på folk gjemmom nettingen.

Ingen kommentarer: