mandag, september 14, 2009

Pinlig!

Taylor Swift vant en VMA for beste musikkvideo av en kvinnelig artist i går. Hvorpå Kanye West hoppa opp på scenen og protesterte, og mente at Beyonce burde ha vunnet. Så utrolig pinlig. Jeg så det ikke (for jeg har ikke tv) men det må jo være et "grave seg ned i sofaen med pute foran fjeset, eller helst gå ut på kjøkkenet til det går over"-moment. For en teiting. Selv om jeg er enig egentlig! Men Beyonce vant en annen pris, så da er alle fornøyde untatt han der løken.

1 kommentar:

Linn sa...

Eg SEEEVVVIIIMTE nesten av da eg såg det på nett - han e en forbanna tulling til tider...fyttifaen så flaut asså! han fortjener mye pes for det latterlige opptrinnet der! hørte du at obama kalte han for jackass??kanskje det største nederlaget så langt i kanyes karriere spør du meg:-) kanskje dette kan hjelpe han å jekke ned det gigantiske egoet sitt LITT??