fredag, september 04, 2009

Middag med jentene

Jeg har ingen bilder, men i går spiste jeg middag hos Benedikte på Hotell Karamell sammen med Ingis, Line og Gunn. Og det var så godt! Og koselig! Vi spiste en regnbueørret (eller aore som jeg sier) som Bene hadde fisket selv. Imponerende ass! Men jeg blir jo imponert bare folk eier en fiskestang.
I tillegg hadde Gunn laget parmesankjeks med salat (mmm) Line lagde foccaccia (gudd) jeg lagde salat og Ingis lagde sitronfromasj forkledd som dronning Maud-dessert. Jæla godt alt sammen!
Da jeg gikk hjem tok jeg med meg to stoler som har stått der nede siden 17. mai, og i tillegg fikk jeg med en bærepose med frossen fisk. Luksus!
God helg folkens, jeg tar meg en miniferie i Oslo til mandag kveld.

1 kommentar:

Anonym sa...

Det var vel godt godt tenker eg.