mandag, september 07, 2009

Et stevnemøte i parken

En tur til Oslo på en helg går så altfor fort, og nå er det bare ca 12 timer til jeg reiser hjem. Alle jeg kjenner er på jobb i dag og jeg har skulket skolen, så jeg skal se om jeg ikke kan finne på noe kjempegøy i dag for ikke å sløse vekk dagen her på kjøkkenet med kaffe og datamaskinen min (som jeg elsker). Jeg tenker utstilling eller en ørliten minishoppingtur?
I går gikk jeg og møtte Linn Merete (uten h) for en aldri så liten kaffe i Stensparken eller hva den heter. Det var veldig koselig og vi ble sittende i et par timer og snakke. Det var oss, alle hundeeierne og alle småbarnsmødrene med speilreflekskameraer. Kjekt! Jeg stjal et bilde fra linn Merete sin blogg (som hun tok med kompaktkameraet sitt, vi har jo ikke unger ennå). Hun jobber i kvinneguiden, hvor hun får kvinnestæsj slengt etter seg hele tiden stakkars. Derfor fikk jeg en pose full av sminke og forskjellig! Utrolig gøy må jeg si. Jeg trenger jo absolutt å utvde sminkekolleksjonen min. Og er dere mange der ute som har Jean-Paul Gaultier post-it lapper? Nei jeg tenkte det. Det har jeg, med tilhørende tusj!

Limmen som hun heter på godt kosespråk, her med nye briller. Fine! Jeg derimot, litt vel vill i blikket.

Det er godt jeg har fri, så jeg har tid til å stille opp de nye tingene mine sånn her og ta bilde av de.

3 kommentarer:

Linn sa...

Å så fint du stilte opp tingene dine :) hehe! Veldig kjekt å se deg igjen, catch up soon I hope!

Ragnhild sa...

Yes indeed! Har på meg øyenskygge fra body shop nå, hadde jeg bare hatt han der Karim som kunne lært meg å legge den på fint:-)

Linn sa...

Oh yeah! Top tip for you; sjekk ut Kvinneguidens sminkevideoer for å lære deg å legge skygge:) her har du noen linker:

http://www.kvinneguiden.no/videoer/8257

http://www.kvinneguiden.no/videoer/8256

Her kan du velge og vrake litt mer:

http://www.kvinneguiden.no/videoer?s=30

Så ligger det også masse fine sminkevideoer på youtuben :)