onsdag, september 30, 2009

Hvor ble det av september?

Jeg hang opp noen kort. De fineste jeg har.



Jeg var på 40-årsjubileum for Hulen. Kjempegøy! Der satt blant annet Gry og jeg bakerst når Jan Eggum spilte og tok bilder av oss selv.
En gutt fikk holde vesken min.
Dama på siden av oss tok bilde av oss, vi syns det ble fint. Jeg tok et bilde av henne også så jeg kunne se hvordan hun så ut når jeg kom hjem. Ha ha.
Gry danset seg ned trappene på Ricks stuene, der vi spiste middag før vi gikk på Hulen.
Hepp!

Den helgen var den beste på lenge. Både Gry og Ingrid var på besøk, og André var hjemme.
Vi gjorde ingenting annet enn å spise, gå på Hulen og kjøpe strømpebukser. Herlig.

Jeg har fisket i september, som dere så.

Jeg har trent litt.

Jeg var en tur i Oslo, men den kan jeg nesten ikke huske akkurat nå. Å jo jeg har visst kanskje skrevet om det før. Hallo, hjernedød eller?

Jeg har stort sett vært i praksis, stått opp kvart på seks, og sovet masse.

Jeg har nesten ikke vært ute i frisk luft.

Og nå er det over.

Det aller beste med september var at Gry, Anna, Gry og jeg tok opp igjen mailetråden og har blitt flinkere å oppdatere hverandre om hva som skjer i våre liv. Hei hei jenter! Glad i dere.

Anna sin eksamensfilm er trukket ut til å være med på en animasjonsfestival i Fredrikstad. Utrolig kult! Flinke jenta!

Jeg skal pumpe litt jern i kveld på denne siste septemberdag (jeg har jo jernmangel, heh.) Og så skal jeg stå opp i morgen og få en fantastisk oktober!
Den starter med middag med jentene i Bergen. Jeg skal lage noe indisk. Så lenge jeg får bruke linser, ingefær og koriander er jeg fornøyd.

Skal prøve å bli flinkere å blogge, men det er ikke alltid jeg gidder. Det er lov det?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Flotte daier! Eller kløft om du vil!

Linn sa...

Oioi så deilig du er på bildene! Kjempefin :D ser ut som dere hadde en herlig kveld! jej!

Kjersti sa...

Det er lov og ikkje alltid blogge, men blir trist kvar gong det ikkje er ein ny blogg her. Sidan eg ikkje var med på middag i går, håpar eg det kjem ein blogg frå der!! Sjølv om det ikkje alltid kjem kommentarar frå meg her, så er eg alltid inne og les kva som skjer i livet til Ragnhild! Herleg blogg.

Ragnhild sa...

Takk for det Kjersti! Skal blogge litt no tenkte eg. Og Linn og anonym, ja eg såg vel ikkje så verst ut.