onsdag, september 02, 2009

mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

For to dager siden var jeg på Lindås en tur for å jobbe. Jeg fikk middag hos min moster Reidun etterpå, kjøttkaker...slurp. Jeg dro hjem om kvelden etter å ha fått kost og knegt på katten, å han er så søt og god og fin og herlig. Med meg i veska hadde jeg bursdagsgave som bestod av lys og servietter, og et spann med hjemmelaget rørt tyttebærsyltetøy! Å herregud det er godt og jeg har det på alt. Oppi naturellyoghurt, i cottage cheese, på knekkebrød og på skive. Det er like godt som ripsbærsaften jeg fikk av Anna. Jeg tror stikkordet her er "hjemmelaget". Og "bær". Og "fantastisk venninne og tante".

3 kommentarer:

Kjersti sa...

tyttebærsyltetøy på skjevo?? Veldig rart! Men du er litt rar også. God-rar! Herlig at du har starta med mykje oppdateringar på bloggen din igjen. Syns det er veldig moro lesing! Snakkast

Ragnhild sa...

På skjevo ja! Dødsgodt! Må visst lage kjøttkaker snart så tyttebæra havner i sitt rette element, nemlig den brune sausen. Me snakkes!

Linn sa...

Oi! For en god idè - oppi cottage cheese og naturell yoghurt?? høres ut som god slankemat :) hehe... koselig at du var på Lindås igjen - håper du kommer ut igjen en gang jeg er der! Jeg skal gi deg en lyd :)