tirsdag, oktober 19, 2010

Den forbanna telefonen er på vei i posten!

Etter å ha forsikret meg om at telefonen ikke ville komme på hvertfall 4 uker, sendte Chess meg en mail om at den var på vei. For noen luringer! Den kommer kanskje allerede i morgen. Jeg kommer til å dævve av utålmodighet på personalmøte rett etter jobb. Og jeg kommer til å være verdens mest usosiale hyttetur-farer i helga. Eller forresten, det spørs om en ny telefon klarer å danke ut verdens skjønneste ettåring som skal være med på turen. Det er hans hytte vi skal på, lille Billy og mora og faren. Og André og Gry og Gry. Jeg gleder meg! Til å få ny telefon! Og å reise på hyttetur! Det jeg gruer meg til er utedo om nettene. Mørkredd og pissetrengt som jeg er på nattestid får jeg enten: Vekke André hver gang jeg må på do, eller: ta med bleier fra jobben. Voksenbleier. Jeg vet hva jeg ville valgt (André), men jeg lurer på hva André stemmer for egentlig. Å stå opp et par ganger hver natt eller å se dama si i voksenbleie.


3 kommentarer:

gryS sa...

Hahahahaha. Jeg gleder meg også. Til telefon og hyttetur.

Anonym sa...

hehe.. ville helt klart valgt å se sambo i bleie, fremfor å gå opp;p

Anonym sa...

Jeg ville definitivt stått opp for å se dama med voksenbleie...:-)