onsdag, oktober 27, 2010

Hyttetur

Jeg har vært på hyttetur! En problemfri time (eller 48) i gode venners lag. Full pakke med utedo, peiskos og rev! Ja ikke rev som i tjall, ganja, weed, hasj. Men en ekte rev av typen vulpes vulpes, kom og snuste i de tomme ølflaskene utenfor hytta. Da vi kom ut og lyste på han med lommelykta, ble han kjempenysjerrig og kom nærmere. Spennende du! I tillegg til revespotting har vi også vært med på Tovsrudlekene 2010 som Ellef arrangerte. Alle lagde en aktivitet hver, poeng ble talt og en vinner av vandrediplomen ble kåret. Ellef vant. Jeg vant ikke. Men jeg var veldig flink i aktiviteten "dytt en bil", der vi konkurrerte i å dytte Rent-A-Wreck-bilen lengst mulig. Kjempegøy.

Da vi kjørte hjem kjørte vi forbi statuen av Johan Olav Koss. Nei, Ole Einar Bjørndalen, mente jeg. Jeg er ikke noe særlig opptatt av skiskyting (faktisk ingenting) men entusiasmen til André og Gry smittet jo over. Derfor var det ekstra gøy at den levende Ole Einar kom forbi med rulleski på veien! Helt sant! Å ha sett en rev og Ole Einar på en helg, helt utrolig.
På min pc ser det ut til at André faller ut av bildet. Faen. Han er på bildet altså! Og dritpen! Teknisk hjelp, anyone?

Ingen kommentarer: